"Top EUROPEAN Partner in DIGITAL Manufacturing"

Image

Siemens Support Center – jak założyć konto i zarejestrować licencję?

Siemens Support Center to rozbudowane centrum wsparcia dla Klientów firmy Siemens.
Posiadanie konta daje Klientom szereg korzyści :

  • Dostęp do plików instalacyjnych oprogramowania oraz dodatków i jego rozszerzeń
  • Dostęp do aktualizacji
  • Dostęp do dokumentacji technicznej produktów oraz instrukcji instalacji
  • Dostęp do newsletterów Siemensa (dotyczących np. informacji o wydaniu oprogramowania/aktualizacji)
  • Dostęp do bazy danych zawierających potencjalne rozwiązania problemów technicznych
  • Dostęp do biblioteki filmów opisujących różnego rodzaju funkcje oprogramowania czy też rozwiązujących problemy techniczne.

Spis treści:

  1. Proces zakładania konta
  2. Rejestracja licencji
  3. Pobieranie oprogramowania
  4. Zgłaszanie brakujących produktów
 

Proces zakładania konta.

W celu założenia konta należy przejść na stronę https://support.sw.siemens.com/pl-PL/, a następnie wybrać przycisk Log in.

Po wypełnieniu formularza oraz wciśnięciu przycisku Utwórz konto portal będzie wymagać potwierdzenia adresu e-mail. Należy więc otworzyć pocztę i nacisnąć na link weryfikacyjny. Dopiero po użyciu linka weryfikującego zalecamy naciśnięcie przycisku kontynuuj na poniższym zrzucie ekranu.

Po wykonaniu powyższych kroków, konto powinno być już założone. Następną czynnością jest dodanie do konta SITE, a dokładniej zarejestrowanie swojej licencji. Dopiero zarejestrowanie licencji da pełny dostęp do zasobów portalu.

Rejestracja licencji

W celu rejestracji w polach widocznych poniżej należy wpisać ID lokalizacji oraz Kod dostępu do sieci. Wartości te to kod Sold/to oraz Webkey Access Code widoczne w pliku licencji.
Przy wpisywaniu tych wartości należy zwrócić uwagę na to, czy pochodzą one z najnowszego pliku licencji, posiadającego aktywną opiekę techniczną.

Kolejnym krokiem jest wypełnienie wymaganych danych w formularzu oraz wybranie przycisku Zarejestruj się.

Po wybraniu przycisku Zarejestruj się powinien zostać wyświetlony komunikat „Rejestracja w Centrum wsparcia jest obecnie w toku". Proces przetwarzania rejestracji trwa do 24 godzin. Po upływie tego czasu powinien zostać uznany dostęp do zasobów firmy Siemens. Przetworzenie rejestracji może trwać krócej, a użytkownik zostanie powiadomiony o przyznaniu dostępu poprzez wiadomość e-mail. Po przejściu do adresu internetowego https://support.sw.siemens.com/pl-PL/ użytkownik powinien mieć już możliwość przeglądania i pobierania zasobów.

Pobieranie oprogramowania

W celu pobrania plików instalacyjnych należy przejść do zakładki Do pobrania, a następnie z listy wybrać produkt, którego pliki instalacyjne są potrzebne.

Po wybraniu rodzaju oprogramowania można wybrać wersję oprogramowania oraz po przejściu do odpowiedniej pozycji, np. Solid Edge 2024 (v2310) pobrać program.

Zgłaszanie brakujących produktów

W sytuacji gdy po zarejestrowaniu licencji nie ma możliwości pobrania oprogramowania, ponieważ nie ma go na liście, należy zgłosić brakujący produkt. Można to zrobić pod adresem:

https://account.sw.siemens.com/pl-PL/help/support?a=missingProduct

W szczegółach zgłoszenia należy opisać problem oraz podać kody Sold/To licencji, na których znajdują się brakujące produkty. W sytuacji gdy licencja jest połączona, więc w jednej licencji znajduje się kilka kodów Sold/To, należy podać je wszystkie.

Witaj w CAMdivisionPL | EN

# Blog NX CAD/CAE/CAM 
Nasze kanały: social facebooksocial facebooksocial facebooksocial facebook