
SOFTWARE & MAINTENANCETECHNICAL SUPPORT & SOFTWARE UPRGADE
Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania, dokumentacji technicznej, bibliotek norm, materiałów szkoleniowych oraz pomoc techniczną.
Bezpośrednia pomoc techniczna
jest realizowana poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.
Pomoc techniczna jest świadczona w godzinach pracy 7.30 – 15.30.

Prostsze niż myśliszAKTUALIZACJE i POMOC TECHNICZNA
Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania oraz pomoc techniczną (bezpośrednie wsparcie techniczne). Bezpośrednie wsparcie techniczne jest realizowane poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.
W ramach usługi maintenance użytkownik posiada możliwość:
- pobierania nowych wersji oprogramowania i aktualizacji
- bezpośredniego wsparcia technicznego on-line
- czasowego wypożyczania licencji na inny komputer (License Borrow – dotyczy NX)
- wygenerowania dodatkowej licencji do pracy w domu (Home License – dotyczy Solid Edge)
- dostępu do forum dyskusyjnego na stronach Siemens PLM Software
- zgłaszania uwag i usprawnień dotyczących działania oprogramowania
- dostępu do dodatkowych aplikacji i bibliotek dostępnych na stronach Siemens PLM Software
- dostępu do aktualnych bibliotek części znormalizowanych na stronach Siemens PLM Software
- dostępu do bibliotek postprocesorów na stronach Siemens PLM Software
- dostępu do bazy gotowych rozwiązań zagadnień z dziedzin CAx
- otrzymania preferencyjnych cen usług w CAMdivision
AKTUALIZACJESOFTWARE NX CAD/CAE/CAM
NX 12.0 Aktualizacje
NX 12.0 ukazał się 27.10.2017 roku.
MR - Maintenance Release
MP - Maintenance Pack
- MP4 do 12.0.2 – 1.12 GB – 2018-12-05
- MP3 do 12.0.2 – 0.88 GB – 2018-10-24
- MP2 do 12.0.2 – 0.71 GB – 2018-09-11
- MP1 do 12.0.2 – 0.46 GB – 2018-08-08
- MP3 do 12.0.1 – 0.62 GB – 2018-07-02
- MP2 do 12.0.1 – 0.62 GB – 2018-05-30
- MP3 do 12.0.0 – 0.63 GB – 2018-02-12
- MP2 do 12.0.0 – 0.58 GB – 2018-01-26
- MP1 do 12.0.0 – 0.57 GB – 2017-12-20
- Pełna lista aktualizacji MP
NX 11.0 Aktualizacje
NX 11.0 ukazał się 29.07.2016 roku.
MR - Maintenance Release
MP - Maintenance Pack
- MP10 do 11.0.2 – 0.9 GB – 2018-06-21
- MP9 do 11.0.2 – 0.9 GB – 2018-05-31
- MP8 do 11.0.2 – 0.9 GB – 2018-05-09
- MP7 do 11.0.2 – 0.8 GB – 2018-03-14
- MP6 do 11.0.2 – 0.8 GB – 2018-01-30
- MP5 do 11.0.2 – 0.8 GB – 2018-01-11
- MP4 do 11.0.2 – 0.8 GB – 2017-11-22
- MP8 do 11.0.1 – 0.7 GB – 2018-03-19
- Pełna lista aktualizacji MP
NX 10.0 Aktualizacje
NX 10.0 ukazał się 18.12.2014 roku.
MR - Maintenance Release
- 10.0.3 – 2.23 GB – 2015-11-20
- 10.0.2 – 2.03 GB – 2015-07-24
- 10.0.1 – 1.28 GB – 2015-02-27
- Pełna lista aktualizacji MR
MP - Maintenance Pack
NX 9.0 Aktualizacje
NX 9.0 ukazał się 01.10.2013 roku.
MR - Maintenance Release
- 9.0.3 – 1.85 GB – 2014-09-02
- 9.0.2 – 1.37 GB – 2014-05-27
- 9.0.1 – 1.17 GB – 2014-02-11
- Pełna lista aktualizacji MR
MP - Maintenance Pack
NX 8.5 Aktualizacje
NX 8.5 ukazał się 19.10.2012 roku.
MR - Maintenance Release
- 8.5.3 – 1.05 GB – 2013-10-25
- 8.5.2 – 986 MB – 2013-06-12
- 8.5.1 – 717 MB – 2013-02-08
- Pełna lista aktualizacji MR
MP - Maintenance Pack
wymagania sprzętowe NX CAD/CAE/CAM
NX 12.0
Windows 10 Pro lub Enterprise: 64-bit
OS: SuSE Linux 12/Red Hat 7 lub Mac OS X 10.12.2
16 GB pamięci RAM (zalecane 32 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 16 GB wolnego miejsca na dysku
wymagania sprzętoweSolid Edge
Solid Edge ST10/2019
Windows 8/8.1, Windows 10: 64-bit
Windows Professional, Ultimate lub Enterprise,
4 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 8 GB wolnego miejsca na dysku