serwis1.jpg

SOFTWARE & MAINTENANCETECHNICAL SUPPORT & SOFTWARE UPRGADE

Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania, dokumentacji technicznej, bibliotek norm, materiałów szkoleniowych oraz pomoc techniczną.
Bezpośrednia pomoc techniczna
jest realizowana poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.

Pomoc techniczna jest świadczona w godzinach pracy 7.30 – 15.30.

Panel administracyjnySerwisu technicznego

camdivision serwis
team-viewer.jpg

Prostsze niż myśliszAKTUALIZACJE i POMOC TECHNICZNA

Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania oraz pomoc techniczną (bezpośrednie wsparcie techniczne). Bezpośrednie wsparcie techniczne jest realizowane poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.

W ramach usługi maintenance użytkownik posiada możliwość:

  • pobierania nowych wersji oprogramowania i aktualizacji
  • bezpośredniego wsparcia technicznego on-line
  • czasowego wypożyczania licencji na inny komputer (License Borrow – dotyczy NX)
  • wygenerowania dodatkowej licencji do pracy w domu (Home License – dotyczy Solid Edge)
  • dostępu do forum dyskusyjnego na stronach Siemens PLM Software
  • zgłaszania uwag i usprawnień dotyczących działania oprogramowania
  • dostępu do dodatkowych aplikacji i bibliotek dostępnych na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do aktualnych bibliotek części znormalizowanych na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do bibliotek postprocesorów na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do bazy gotowych rozwiązań zagadnień z dziedzin CAx
  • otrzymania preferencyjnych cen usług w CAMdivision

AKTUALIZACJESOFTWARE NX CAD/CAE/CAM

wymagania sprzętowe NX CAD/CAE/CAM

NX 12.0

Windows 10 Pro lub Enterprise: 64-bit
OS: SuSE Linux 12/Red Hat 7 lub Mac OS X 10.12.2
16 GB pamięci RAM (zalecane 32 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 16 GB wolnego miejsca na dysku

wymagania sprzętoweSolid Edge

Solid Edge ST10/2019

Windows 8/8.1, Windows 10: 64-bit
Windows Professional, Ultimate lub Enterprise,
4 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 8 GB wolnego miejsca na dysku

Zostaw wiadomość!
1000 znaków pozostało