Image

Technical support & software upgrade

Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania, dokumentacji technicznej, bibliotek norm, materiałów szkoleniowych oraz dostęp do panelu serwisu technicznego.

 

icon offcanvas

Bezpośrednia pomoc techniczna

jest realizowana poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Program TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W przypadku braku połączenia z Panelem technicznym prosimy o przesłanie zagadnienia mailem na adres serwis@camdivision.com.

Pomoc techniczna jest świadczona w godzinach pracy 7.30 – 15.30.

POBIERZ GENERATOR SESJI TEAMVIEWER...
LOGOWANIE DO PANELU SERWISU TECHNICZNEGO!

Zakres Maintenance

W ramach usługi maintenance Klient posiada możliwość:

  • pobierania nowych wersji oprogramowania i aktualizacji
  • czasowego wypożyczania licencji na inny komputer (License Borrow – dotyczy NX)
  • wygenerowania dodatkowej licencji do pracy w domu (Home License – dotyczy Solid Edge)
  • dostępu do forum dyskusyjnego na stronach Siemens Digital Industries Software (SDIS)
  • zgłaszania uwag i usprawnień dotyczących działania oprogramowania
  • dostępu do dodatkowych aplikacji i bibliotek dostępnych na stronach SDIS
  • dostępu do aktualnych bibliotek części znormalizowanych na stronach SDIS
  • dostępu do bibliotek postprocesorów na stronach SDIS
  • dostępu do bazy gotowych rozwiązań zagadnień z dziedzin CAx
  • uzyskania preferencyjnych cen na usługi i aplikacje autorskie CAMdivision

 

 

NX 1980 SERIES (2021.2)

NX 1980 SERIES ukazał się 18.06.2021 roku. 

MU - Monthly Updates

  • ...