serwis1.jpg
SOFTWARE & MAINTENANCE
TECHNICAL SUPPORT & SOFTWARE UPRGADE
 

Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania, dokumentacji technicznej, bibliotek norm, materiałów szkoleniowych oraz pomoc techniczną.

Bezpośrednia pomoc techniczna
jest realizowana poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.

Pomoc techniczna jest świadczona w godzinach pracy 7.30 – 15.30.

Panel administracyjny
Serwisu technicznego
 
Prostsze niż myślisz
AKTUALIZACJE i POMOC TECHNICZNA
 

Korzystanie z usługi maintenance obejmuje przede wszystkim możliwość instalacji nowych wersji, aktualizacji oprogramowania oraz pomoc techniczną (bezpośrednie wsparcie techniczne). Bezpośrednie wsparcie techniczne jest realizowane poprzez specjalny portal techniczny stworzony dla naszych Klientów czyli Panel serwisu technicznego. Oprogamowanie TeamViewer (zdalny pulipt on-line) uzupełnia naszą możliwość kontaktu z Klientem. W razie niemożności skorzystania z w/w możliwości prosimy o przesłanie zagadnienia technicznego mailem na adres serwis@camdivision.pl.

W ramach usługi maintenance użytkownik posiada możliwość:

  • pobierania nowych wersji oprogramowania i aktualizacji
  • bezpośredniego wsparcia technicznego on-line
  • czasowego wypożyczania licencji na inny komputer (License Borrow – dotyczy NX)
  • wygenerowania dodatkowej licencji do pracy w domu (Home License – dotyczy Solid Edge)
  • dostępu do forum dyskusyjnego na stronach Siemens PLM Software
  • zgłaszania uwag i usprawnień dotyczących działania oprogramowania
  • dostępu do dodatkowych aplikacji i bibliotek dostępnych na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do aktualnych bibliotek części znormalizowanych na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do bibliotek postprocesorów na stronach Siemens PLM Software
  • dostępu do bazy gotowych rozwiązań zagadnień z dziedzin CAx
  • otrzymania preferencyjnych cen usług w CAMdivision
AKTUALIZACJE
SOFTWARE NX CAD/CAE/CAM
NX 12.0

NX 12.0 Aktualizacje

NX 12.0 ukazał się 27.10.2017 roku. 

MR - Maintenance Release

  • ...

MP - Maintenance Pack

  • ...
wymagania sprzętowe
NX CAD/CAM
 

NX 10.0/11.0/12.0

OS: Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10: 64-bit
Windows Professional, Ultimate lub Enterprise,
OS: SuSE Linux 12/Red Hat 7 lub Mac OS X 10.10.3
16 GB pamięci RAM (zalecane 32 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 16 GB wolnego miejsca na dysku

*zobacz certyfikowane karty grafiki i stacje robocze

wymagania sprzętowe
Solid Edge
 

Solid Edge ST8/ST9/ST10

Windows 7, Windows 8/8.1,
Windows 10: 64-bit
Windows Professional, Ultimate lub Enterprise,
4 GB pamięci RAM (zalecane 16 GB),
True Color (32-bit) lub 16 mln kolorów (24-bit)*,
rozdzielczość 1280 x 1024 (lub wyższa)*,
min. 8 GB wolnego miejsca na dysku

*zobacz certyfikowane karty grafiki i stacje robocze